lördag 4 juli 2009

090704

Fy faan vilket väder det har vart denna veckan! Har ju vart helt olidligt varmt och inte på något behagligt sätt. Har var klibbigt och äckligt hela veckan, man har typ smält bort. Men gött att det är helg nu iaf. Hade tänkt att jag skulle sova ut idag för att jag vart så jävla trött denna veckan, men fick jag de? Nee halv tio börjar de att dammsuga?! här hemma och sedan kom Gizmo in och ville leka. Så de vart bara till att gå upp. Hade nog blivit väckt ändå strax efter de för pappas syskon kom vid tio och skulle hjälpa till att bygga klart altanen.

Igår vart en helt otroooligt seg dag på jobbet. Tror inte att jag gjorde någontingt den första timmen, orkade liksom inte börja med nått och ringde gjorde de inte heller. När vi kom ner till frukosten så vart en kund på besök och han hade med sig tårtor och bjöd på. Muma, as goda vart dom^^ Sen har typ en massa gått på semester nu med så nu känns de jätte tomt på jobbet..

När jag kom hem igår typ däckade jag direkt för att jag vart så jävla trött^^ haha. Men fanns inte så mycket man kunde göra på kvällen sen för att det typ åskade och blixtrade till och från hela tiden. Men sen runt elva tror jag de va så blev det ett jävla oväder. Regnade, åskade och blixtrade som faan! La mig ganska tidigt igår men kunde inte sova för de, när det åskade så åskade de så mycket att det skakade i fönstren och blixten lös upp hela rummet trots att jag hade rullgardinerna nere och sen vart de ju så jääääävla varmt!

Har inte blvit mycket sömn i natt och jag är så varm att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. funderar på att lägga mig i poolen, hmm.. aja här kan jag inte sitta iaf:P
Cv)

Inga kommentarer: