söndag 5 juli 2009

Söndag

Nu är det redan söndag igen, tyckte inte det var länge sedan som det var fredag.. Iaf gårdagen blev helt okej, mamma typ tvingade med mig och Anna på bingo för att hon inte ville åka själv. Och det vart ju rena rama självmordet med tanke på hur varmt det var! Hökk på att dö av varemslag där ett tag eller nått..^^ Iaf när vi kom hem hade pappa och min farbröder typ byggt klart altanen, det enda som fattas nu är en liten trappa och staket. Så det blev ju till att ha en liten invigning på den igår. Zarah kom ut en sväng också, mys mys:) så det blev grillning, dricka, kortspel, strög med raggarbilen och mys för hela slanten igår:)

Idag har det typ regnat hela dagen och tycker faktiskt att det har vart ganska skönt. Har vart så äckligt klibbig värme den senaste veckan så de va bara skönt med lite regn tyckte jag:) Jag, mami och Anna har iaf vart i Skövde idag och shoppat lite. Kände att jag behövde ha lite nya grejer så de vart ju perfekt att dra till Skövde idag.

Annars så är det dags för jobb imorron igen men jag ska jobba kvällen så får lite sovmorron och de är alltid nice:) Funderar på att lägga mig och kolla på en film, är så himla seg idag..

Cv)

Inga kommentarer: