tisdag 21 juli 2009

090721

Baah va segt det var att komma upp imorses! Men upp kom jag ialla fall och kom i tid till jobbet och allt^^ Har känt mig som en duracell kanin idag eller nått, har jobbat på som faan! Och det känns faktiskt mycket bra, har inte ringt lika mycket idag som de gjort de andra dagarna så man har hunnit att göra lite mer. Vår allas lilla hönsmamma på jobbet hade med sig nyyplockta hallon nät hon kom till jobbet idag, massa mums:) Och sedan när hon hade vart iväg på lunch kom hon tillbaka med glass till oss, hon är för söt:)

Hmm har inte gjort så mycket sen jag kom hem direkt, hade tänkt att färga håret men orkade inte så tänkte göra de på fredag istället.. Skulle vilja klippa mig men vet inte riktigt hur jag ska göra, skulle egentligen vilja klippa av mig allt men tror inte att jag vågar:P Vill ju ha kort och långt hår på samma gång^^ haha.

Ne nu ska jag kila upp och kolla om maten är klar.
Cv)

Inga kommentarer: