lördag 18 juli 2009

090718

Sådär nu är jag klar med att rensa mina kläder, iofs vart de en stund men iaf^^ Blev en hel del som jag ska ge bort då jag aldrig använder de, så nu ska jag bara dammsuga på mitt rum också så är de fint sen:P

Efter jobbet kom Zarah och hämtade mig så hon följde med hem, så hon, jag och Anna hade en riktig myskväll igår med pizza, film, massa skratt och sedan lite yatzy^^ Massa mys var de:) Pratade med min bror igår också som följde med mamma och pappa till Varberg, han vart ju inte direkt i sitt full bruk.
Samtal nr1
-Vi har fått böta 500:- för att vi var för många i bilen så jag och Jonas får nu gå.
-Ne ni skojar med mig? Kan jag få prata med mamma?
-Hon är ju inte här vi går ju (Jonas i bakgrunden ropar vem är de och Ola svarar att det är Caroline och Jonas bara: Rikard Bolin? vem faan är de?)
- Ring om en halvtimma igen så är vi framme.

Samtal nr2
-Hej får jag prata med mamma?
-Okej
-Ja de va mamma (med värsta basrösten)
*asgarv från alla i bakgrunden
-Jonas hälsar att ni ska ta de lugnt med spriten.

Dom kommer nog att på prima när helgen är slut:P haha eller inte. Har precis satt mig framför tvn med min Ramlösa mango, så jävla god! Hade inte tänkt att göra något mer vettig denna helgen faktiskt. Alldeles för trött för de... Min syster ska baka cupcakes nu så får något gott att fika på sen iaf^^

Cv)

Inga kommentarer: