fredag 31 juli 2009

Äntligen fredag!

Fy faan vad skönt att det är helg nu, har längtat efter de hela veckan:P haha. Vart en otroooligt seg dag på jobbet idag, efter lunch har jag typ inte haft nått att göra. De har inte ringt något typ, inget att utreda, inga lappar att ringa upp och inga kvitton att göra.. trodde att jag skulle dö av tristess!! Vet inte hur många gånger jag tittade på klockan och då hade de typ gått en minut fast det kändes som en timma... baah! Och nästa vecka har vi inte Skåne längre heller, yey och sedan jobba jag inte hela veckan utan är ledig nån dag, yey.

Fick sådan lust att dra till Skövde i helgen men Fridolf den muppen skulle ju jobba, så får ta de på tisdag istället :) Idag kommer det att bli en ganska lugn kväll, känner för att lägga mig i sängen och kolla på film och bara ha de mys:) Sedan hade jag tänkt att jag ska försöka att städa i helgen, men de är ju så trååkigt:P Sedan kanske de blir hem till Emma på lördag, får se om hon pallar efter några dagar i Tyskland^^

Mitt nya liv börjar på måndag

Cv)

Inga kommentarer: