lördag 11 juli 2009

090711

hmm dagens planer kan jag väl säga är inga. Sjukt trött och seg idag och vädret är ju inte de bästa..Ligger här i sängen och gosar med Gizmo, har liksom inte ens klätt på mig än^^ haha men man får ligga i sängen hela dagen när det här sånt här väder tycker jag. Blev ingen skräckfilm igår med mamma, utan gick och la mig typ vid 11 igår för att jag var så jävla trött. Vaknade vid 2 av att telefonen ringde, vart min bror som ville att jag skulle komma ut med de grejerna som jag hade handlat åt honom igår.. Vart ju bara till att gå upp och lämna dom, sen när jag kom in igen hade jag svårt för att somna om^^^

Mamma och syster har precis åkt iväg en sväng, så är bara jag och pappa hemma men han är ute och grejar som vanligt^^ Hade tänkt att sätta på en film nu och krypa ner under täcket^^

Cv)

Inga kommentarer: