fredag 10 juli 2009

090710

Thank god it´s friday!
Är så sjukt trött hela tiden så jag vet inte vad. Jag skyller på vädret, man blir ju bara trött och deprimerad så fort man tittar ut.. På jobbet idag har det vart öken ungefär. När klockan var runt ett hade jag haft två samtal.. jippie, eller inte. Fick helt annan information från kundtjänsten i Skåne också, vi skulle visst utreda dessa ärenden trots att det kommer sitta en person i Helsingborg som inte ska svara i telefon utan utreda. Blir så jävla irriterad och det förstörde typ hela min dag.. buu!

Ikväll har jag bestämt mig för att inte gör nått, utan bara ta de lugnt och göra vad jag känner för då jag är sjukt seg. Jag och mami kände för att kolla på skräckfilm, men det får bli senare då pappa inte gillar de:P haha. Så vi får kolla på skräck när han sover^^

Hepp happ, ja får la gå vidare me lötterna, som Fridolf säger;P
Cv)


Skräckfilm med Mami ikväll :)

Inga kommentarer: