söndag 12 juli 2009

090712

Usch vilken seg dag. Har inte gjort mycket idag kan jag säga eller har inte direkt gjort mycket i helgen överhuvudtaget. Har vart så jävla trött! La mig ganska tidigt i fredags men blev väckt av min bror, sov nästan hela dagen igår och sov läänge idag. Men när jag hade vart uppe och käkat frukost vart jag fortfarande trött så gick jag la mig och sov en stund till.. Inte bra detta alltså, ska upp och jobba imorron också så får se om jag kommer upp, börjar inte förräns vid 11 så de är gött de iaf. Hade jag börjat 8 hade de vart otroooligt segt att komma upp.

Hmm får se nu hur det kommer att gå denna veckan, vi är endast tre som jobbar, brukar i vanliga fall vara minst fem, så nu ska vi svara i telefon, utreda, svara kunderna, skicka kvitton osv i alla sju uppdrag vi har hand om + att vi ska ha skåne i tre veckor. Hoppas verkligen att vi slipper utreda där för de känns som att vi inte kommer att hinna med detta.. men men får se vad chefen har svarat när jag kommer till jobbet imorron.

Nu ska jag lägga mig och kolla på Vänner:)
Cv)

Inga kommentarer: