torsdag 16 juli 2009

090716

Är så jävla trött så de finns inte! Funderar seriöst på att gå och lägga mig snart.. Höll typ på att missa bussen imorses eftersom jag inte orkade gå upp, baah.. Dessa två dagarna har faan vart jobbiga som helvete! Jobbet har vart helt kaos, har jobbat häcken av mig eftersom de inte verkade vara någon annan som jobbade... Men men bra är iaf att chefen då ser vem som har jobbat mest och kanske kan få en chans att få vara kvar:)

När jag kom hem idag hade pappa satt ihop min garderob:) Min papi är bäst<3>-Varför sitter vi ute och äter när det är kallt och blåser som faan?
-Det är ju sommar!
Hmm min familj är lite wierd^^

Elin och Hanna kom förbi en sväng förut på en cigg och lite prat, massa mys:)
Känns för övrigt som att det är fredag, fy faan va skönt om det hade vart de! Men det är en dag kvar att jobba och sedan helg!! Mina föräldrar åker till Varberg över helgen så jag och systeryster kommer att vara själva hemma hela helgen, mysmys. Får se vad vi kommer att hitta på:)

Nu ska jag gå och ta en cigg och sen soooooova.

;)

Cv)

Inga kommentarer: