tisdag 7 juli 2009

090707

Jösses vilken dag. Har vart så jävla lugnt på jobbet idag, vi hade tre ärenden att åtgärd i högen (de brukar vara en bunt som är några cm hög) och de ringde typ ingenting! Förutom att jag fick alla som inte kunde någon svenska ungefär, så fick typ gissa mig fram vad de ville när de ringde, baah! De borde vara lag på att om man bor i Sverige ska man faan lära sig de svenska språket också. Har vart så sjuk trött idag och bli ju ännu tröttare när man inte sitter och gör något. Höll på att somna flera gånger.. Så jag och mami gick och frågade chefen om vi kunde kompa lite, onördigt att sitta så många och inte göra nått. Så de vart nice att sluta lite tidigare imorron. Hoppas att de ringer på lite imorron iaf, pallar inte att sitta och titta ut eller läsa aftonbladet 172638303 gånger imorron också...

Vart en selecta-kille på jobbet idag också och skulle kolla på vår kaffemaskin på tredje våning, den har vart helt knep ett tag. Och när han öppnade upp och började plocka isär maskinen började det att lukta så in i helvete! Det luktade ungefär gammal spya, inte nice alls så vart tvungen att dra ut en sväng för att inte själv spy. När jag kom tillbaka sen fick jag reda på att det hade läckt ut gammal choklad och den maskinen har inte vart servad på minst två år. Fatta äckligt att det har legat gammal choklad där i typ två år?! Inte konstigt att det luktade faan, och de kaffet har vi druckit sen... uuuuuuusch!

Har preci tagit en dusch, tänkte att man kanske skulle bli lite piggare av de, men blev typ ännu tröttare! baah! Ska nog ta och kolla på den där Michael Jacksson grejen på tvn om en stund och sedan gå och lägga mig (kommer säkert somna framför tvn bara för de) ska iväg på bilbingo med Zarah imorron också, myys:)

Cv)

Inga kommentarer: