torsdag 9 juli 2009

090709

Men blir dagarna bara segare och segare eller? Denna dagen har gått så otrooligt långsamt! Tror jag kanske har haft max 10 samtal på hela dagen, har ju faan inget att göra utan sitter bara där och glor känns de som... Men fick iaf veta att vi bara behöver ta emot samtalen från Skåne och att vi slipper att utreda dom, wiho. Det vart typ de som jag var stressad över men nu känns de bra:) Har vart trött som ett as idag med.. Har typ inte sovit något i natt då jag har legat och hostat som faan. Min hals kändes helt sönderhostad när jag vaknade imorses, så höll på att somna på jobbet idag igen, dels av trötthet och dels av tristess... zzzz.

Iaf är precis hemkommen från stan nu, efter jobbet drog vi och några jobbarkompisar till Lilla Blå och tog en fika, massa mys. Fast det blev ganska kallt, satt där med min lilla filt och varm choklad^^

hmm, gårdagen vart faktiskt helt okej. Hade liiite mer att göra på jobbet så dagen gick lite fortare. Efter jobbet gick jag hem till Zarah, vi skulle dra och spela bingo^^ Kirurgtejp funkar btw till allt(Y). Dock vann vi ingenting och vart typ aldrig nära heller, så de vart en sån där tråkbingo men mysigt hade vi de ändå. Träffade ju på en massa folk, träffade Anna med sin söta mage vid kiosken:) och sedan kom det fram en tjej till mig och typ bara "känner du igen mig?" jag kände ju igen människan men kunde inte placera henne utan tänkte mer bara "vart faan har jag sett henne?" Det visade sig att hon jobbade FHB där jag hade min praktik i trean, så de vart ju roligt att hon kände igen mig och kom fram och pratade.

Nu kom min syster in för en stund sedan och sa att hon hade en present till mig, blev jätteglad och det visade sig att min film som jag hade beställt hade kommit. Trodde ju att hon hade köpt något gulligt till mig^^ haha. Iaf hade beställt The nootebook och alla som inte har sett den borde se den NU. As bra! Ne nu ska jag käka pasta och köttfärssås^^
Cv)

Inga kommentarer: