torsdag 23 juli 2009

090723

Ungefär så här känner jag mig just nu, mår inge bra alls. Började hosta som faan igår och fick feber typ bara tjoff. Inte vart de roligaste att sitta med feber och hosta på jobbet idag kan man säga, men jag har faan inte tid med att vara sjuk! Kanske har fått en släng av svininfluensan?!:O:P Pratade med Fridolf för ett tag sedan och kom på att vi inte hade gjort våran kryssning än. De får vi allt ta och göra någon dag Fridolf!:D men första stopp blir Rhodos, min bror måste bara bestämma sig någon gång^^

Usch vad trött jag är, skönt att det är fredag imorron iaf. Hmm jo kundtjänst har hand om städningen i käket denna veckan så jag och Lisa skulle rensa och städa ur kylskåpen idag (det ska göas varje vecka) asså fy faaaan vad äckligt det var! Hittade typ tre matlådor som bestod av en stor grön klump ungefär, mjukostar som gick ut 2007?! och typ hela gröna smörgåsar. Vart så jävla äckligt och dom kylskåpen kan inte ha vart rensade senaste förra veckan.. uuusch!

Ne nu ska jag hämta lite glass och kyla ner min sönderhostade hals med och sedan krypa ner i sängen och kolla film.

Cute :)

Cv)

Inga kommentarer: