tisdag 14 juli 2009

090714

Fy helvete vilken dag det har varit! För det första crashade vårt datasystem imorses så kom inte in i datorn på typ 45 min, vilket blir panik då vi är så pass beroende av datorerna. Och sedan har alla som ringt vart så jävla pissigt sura! En skällde på mig och tyckte inte att det jag sysslade med var ett jobb och slängde på luren, en skulle bara prata med chefen för hela företaget, en hade kopplat in politiker och kommunen och hela köret för att det var en spricka i rutan och för att hon tyckte att föraren klädde sig illa osv.. Fick liksom bara lust att skrika till dom "men var glada för helvete att de finns! är det så jävla dåligt så ta bussen istället då!" Men de kan man ju inte utan de vart ju bara till att le och låta förstående och humma "ahh precis, jaa jag förstår de, så får det verkligen inte vara och jag ska ta tag i detta med en gång" BAAAAAH!

De hade Michaela Jackson-maraton på radion idag btw. Jag och Lisa satt där och dansade och sjöng med:P haha. Han har faktiskt gjort ganska många låtar som är BRA.

Efter jobbet drog jag upp till Jysk, skulle köpa mig en garderob då den jag har nu är precis kass då jag inte kan hänga upp kläder. Hittade en som var fin och inte så jätte dyr heller:) Har nu plockat ur alla kläder ur min gamla garderob och tänkte fjäska med pappa att om han har tiiiid så får han jääätte gärna montera ihop den nya i veckan:P haha

Men kan inte grann-fanskapet såga klart snart eller? Så otroligt irriterande! Känner att jag klagar mycket idag men skitsamma, har vart en sådan dag bara^^ Nu ska jag kolla hur långt papi har kommit med grillningen:)

Cv)

Inga kommentarer: