söndag 26 juli 2009

090726

Vart ju crousing igår och måste säga att det var mycket kul! Man känner sig inte direkt på topp för att festa när man har feber, men festa de skulle jag:P haha. Började med grill och massa dricka hemma hos Emma med en massa folk, sedan drog vi vidare till Zarah Robin, skulle åka med deras bil men kom typ aldrig till ströget för att det var sån jävla lång kö på bangatan, när vi väl kom till Valentino kokade bilen^^ haha lite surt men vi hade jävligt roligt ändå:P Drog omkring och träffade på en massa folk och avslutade kvällen med Happy time-pizza^^

Idag känner jag mig väldigt segt och har inte gjort allt för mycket idag, har ont i typ hela kroppen och orkar inte anstränga mig för att göra nått. Kanske får skylla mig själv om jag går ut när jag är sjuk men skit samma^^ Dags för jobb imorron igen också, uusch vad helgerna går fort eller? Hinner ju inte njuta av att vara ledig förrän det är dags att jobba igen..
Cv)

2 kommentarer:

Emma sa...

Snöggast kort :P
Jag såg aldrig till er mer sen! Kanske blev lite mörkt. . .
Jaaaa, det här har vart en slö dag, men kul var det! ; )

Caroline sa...

haha jag vet:P Nee vet ej vart ni tog vägen och såg inte att du hade ringt förrän jag kom hem och tänkte att då vart de ju ingen ide att ringa:P