måndag 29 juni 2009

090629

Måndag och tillbaka på jobbet. Kände igår att jag verkligen inte ville jobba nu när det är så fint väder, vem vill sitta inne hela dagarna liksom? Men det gick faktiskt helt okej, fast man drog liksom ut på rasterna så mycket man kunde för att kunna vara ute i solen:P haha. Dock känns det lite tomt när några har semester och att man inte kommer att få träffa dom på flera veckor..

Efter jobbet drog vi ner på stan och jag köpte mig en ny kamera, då min andra vart precis kass. Den gjorde lite som de ville ungefär och zoomen hade slutat att fungera:P Men nu har jag en ny och fin kamera som funkar perfekt:) Och sedan när jag kom hem hade jag fått ett paket på posten men lite klänningar:) Den ena av dom blev jag verkligen helt kär i med en gång, en riktig sommarklänning som jag nog får ta och inviga imorron^^ Ska för övrigt jobba kvällen imorron så börjar inte förräns vid 11.15 så kanske hinner ut och njuta lite av solen innan jag ska iväg och jobba.

Är för övrigt i stort behov av en ny garderob, den jag har nu är precis kass, liten och ingen kläd-hängningsgrej. Men har hittat en på Ikea som jag vill ha och den vart inte direkt dyr heller, så någon som är på att dra till Ikea så säg till:P

Nee nu ska jag nog ta mig en glass och glo lite på tv innan det blir sängen:)
Cv)

Inga kommentarer: