söndag 14 juni 2009

Söndag

Vart tog solen vägen? Vart ju så himla varmt för ett tag sedan och nu bara de öser ner, buuu!

Har iaf gjort klart Fridolfs present nu:P mohaha. Så blir till att kila över till henne sen när hon kommer hem. Är astrött idag och skulle nog kunna gå och lägga mig nu men får skylla mig själv när jag är uppe halva natten^^ Men ska upp tidigt imorron också då det bär av till Ullared:) Och sen resten av veckan består av jobb,jobb,jobb och min kusins student. Hon tog egentligen studenten i fredags men eftersom de var i Kiruna så ska vi fira de på onsdag då hon har kommit hem och allt:) Skulle egentligen inte ha jobbat nu på tre veckor men har vart så mycket att göra så jag har fått hoppa in och de gör inte mej nått, blir ju pengar liksom:P Men nästa vecka så ska jag iaf vara ledig så hoppas på massa sol då!:P

Ne nu ska jag kolla på film tror jag, perfekt väder för de ju.
Cv)

Inga kommentarer: