måndag 1 juni 2009

090601

Shit det är redan juni nu:O

Nu är jag iaf hemma igen från Falkenberg, eller kom ju hem igår iofs:P Men har vart en as bra helg! Blivit sol, bad och en massa skratt. Kände att jag behövde komma bort från vardagen ett tag så det vart perfekt att åka ner till Falkenberg över helgen. Så tack Frida, Linda och Cissi för en kanonhelg!:)

Fast har bränt mig en del :/ Min rygg är inte att leka med kan jag säga, stramar så in i helvete idag och kan inte ens ha på mig en vanlig bh för att de skaver som faaan då.. att jag inte tänker ibland liksom, vem faan smörjar inte in sig med solskydd när man ligger och steker?^^ Jag är lite dum ibland(A)

Idag är det också hur fint väder som helst. Fast jag få hålla mig i skuggan då jag inte ska sola på ett tag^^ Så just nu sitter jag på balkongen och käkar glass, massa mys:) Skönt att man inte behövde jobba idag, men imorron och på onsdag blir det jobba så då kan de gärna regna:P haha. Skulle egentligen ha åkt in till stan idag och köpte lite studentgrejer men jag pallade inte göra de så får ta de på torsdag ist då jag är ledig. Helt sjukt egentligen att det redan har gått ett år sedan jag tog studenten..

Ne nu ska jag ta och sitta och läsa min tidning jag köpte¨¨
Räva baby! :D

Inga kommentarer: