onsdag 24 juni 2009

090624

Fy faan vilket härligt väder de har varit idag! :D
Har legat i solen och badat i poolen heeela dagen, har vart as nice. Höll för övrigt på att skriva poolen med ett o, vilket hade blivit liiite fel:P haha. Frida kom över också, vi låg i poolen och drömde oss på bort till Rhodos. Vill faan åka nu! Satt häromdagen och kollade på lite resor och Emma de vore as kul om du följde med!:D

Sedan drog jag, mami, Anna, Frida, Jessica och Emma till Floby och spelade bingo. Jag vann 3400:- yey jag vart as glad:) har suttit på balkongen en stund med mamma och pratat om allt och inget, massa mys.

Ska snart ta och sova hade jag tänkt, känner att jag är mycket tött men måste bara ta och vädra lite till här i mitt rum då de är as varmt inne och bli jobbigt att sova då. Imorron blir det mer sol och bad, Emma skulle titta förbi en sväng på förmiddagen också, mys:)

Ne nu ska jag stänga ner datorn och försöka att sova iaf^^
Cv)

Inga kommentarer: