onsdag 10 juni 2009

090610

Först måste jag säga Grattis till Fridolf!!! :D<3

Dagen idag har vart helt okej, förutom det otroligt tråkiga vädret! Jobbade idag igen, skulle egentligen vara ledig i tre veckor men chefen ringde i måndags och ville att jag skulle jobba ons-fre då det är ganska mycket att göra och de säger man inte direkt nej till. Gött med extra pengar:) Och sedan vart de ju kul att jobba när man känner att man är uppskattad och saknade på jobbet:) A-S sa så fort jag kom imorses "Åhh va roligt att du ska jobba idag:) och va roligt att se dig igen:)" Och då känns det genast mycket lättare att jobba.

Annars har jag inte gjort allt för mycket, vart ute och gått i regnet och sedan legat och kollat på vänner. Ska alldeles strax sova hade jag tänkt, sjuuukt trött^^ Har för övrigt köpt en bil!:D:P Eller jag har köpt den men är inte jag som kommer att använda den, inte än iaf, men den kommer antagligen att bli min sen^^ En röd liten pärla, höhö^^

Nej nu blir det sängen.
Cv)

Inga kommentarer: