onsdag 6 maj 2009

21.25

Vart har denna dagen tagit vägen?

Sov riktigt dåligt i natt och trodde att jag skulle dö när klockan ringde imorses. Men de vart bara till att pallra sig upp och käka frukost och sedan ut i regnet för att vänta på bussen. Kändes lite mysko att gå till jobbet trots att jag bara vart borta i två dagar men nu ska jag inte jobba förrän den 18 igen. Men det vart ändå helt okej att jobba men ännu skönare när dagen tog slut.

Drog hem till Zarah efter jobbet och drack kaffe. Slutade med att vi hamnade halvliggandes i soffan eftersom båda två vart typ helt slut. Bestämde att vi skulle ta våran skräck-kväll någon dag också, sen planderades det in bingo och plantis också^^ Riktigt sommarnöjen.

Drog hem med mamma vid åtta då hon jobbade kvällen, käkade lite och hamnade sedan här. Är seriöst så trött att jag skulle kunna somna med en gång, så det får nog bli sängen om en stund. Hoppas verkligen att jag ska kunna sova ordentligen inatt och att jag inte har kommit in i en sådan period igen då jag har sömnproblem.. :/

Du och jag, Begetta! ;)<3
Cv)

Inga kommentarer: