söndag 3 maj 2009

090503

Idag har det inte vart riktigt så varmt som det var igår och lite tur är väl de. Känner nu att jag brände upp mig ganska mycket på mina axlar igår så de är inte direkt skönt just nu. Men har tagit en dusch nuu iaf och ska ta och smörja in dom så kanske det känns lite bättre iaf.

Idag drog jag, mami och syster på årets första bilbingo, nu är sommaren påväg^^ kan inte hjälpa dt men tycker att det är mysigt att åka på bingo även om det är en tantgrej:P träffade på våran gamla granne där också, är inte direkt ofta man träffar henne.

Nu ska jag snart dra upp och kolla på Gossip girl, ska bara ta och torka håret. Är ledig imorron också om inte chefen ringer nu ikväll eller imorron bitti och säger att någon är sjuk, ganska skönt att vara ledig faktiskt. Synd bara att det ska bli regn imorron, men kan ju alltid hoppas på att det blir sol:)

Cv)

Inga kommentarer: