lördag 9 maj 2009

090509

Blev myskväll igår hemma hos Martina. Vi kollade på Australia, som vart sjuuuuuuuuuuuukt bra!! käkade godis, pratade en massa, målade i Ciccis panna när hon hade somnat:P Och sedan avslutades kvällen för min del iaf när Martina och Therese satt och sjöng igenom varenda låt på singstar^^ Men vart riktigt mys iaf<3

Vaknade idag vid tolv och blev genast hur pigg som helst när jag såg vad klockan var. Kändes som att jag sov bort hela dagen vilket är helt olikt mig. Brukade förut nästan aldrig gå upp innan tio men nu om jag vaknar efter tio får jag dåligt samvete eller nått för att jag sover bort typ hela dagen och inte hinner göra nått^^

Ska snart dra ner till affären hade jag tänkt och köpa cigg och lite choklad. Så jävla sugen på de^^ sen blir det nog att kika på Lost och försöka att få tag på Zarah. I kväll är det skräck som gäller:P

Cv)

Inga kommentarer: