tisdag 19 maj 2009

090519

Nu vart det dags att jobba igen, eller jag började jobba igår men jobbade kvällen så de kändes inte som vanligt^^ Men idag blev det en vanlig dag och det vart väääldigt segt att komma upp imorses kan jag säga. Men upp kom jag iaf:P Det vart faktiskt ganska skönt att komma tillbak till jobbet, tröttnade på att vara hemma för länge sedan. Och det har inte vart så jätta många som har ringt idag så^^ Fasta resor och skol har flyttat ner nu, så nu är de bara vi och alla chefer uppe på tredje våning:P massa tomt kommer det att bli ju och imorron ska vi börja att flytta in i vårat nya rum förhoppningsvis. Och sedan kommer Lisa imorron också, blir kul att träffa henne igen:)

Hmm nu blev det ganska mycket jobb kände jag^^ haha. Men de gör inget för jag gillar mitt jobb:) Annars ha jag inga planer för dagen höll jag på att säga tills jag såg att klockan var 20.10:P Blir nog att kika runt lite här och sedan glo tv. Fast nuu ska jag iaf dricka kaffe:)

Cv)

Inga kommentarer: