lördag 23 maj 2009

18.06

Jag har legat i sängen ungefär hela dagen. Martina ringde för ungefär en timma sen och väckte mej^^ Blev inget stan, Martina kommer hit ist och vi ska kolla på Robinson och käka godis. Sitter just nu och väntar på henne så att vi kan gå ner till affären, kunde iofs ta ett tag sa hon då hon hoppar på kryckor. Stackarn.

Har för övrigt sjukt ont i nacken. Eller nacken och sedan går det ner över axeln, hoppas att jag bara har legat konstigt eller nått så att det inte är något annat.

Kom förresten på en as bra ide häromdagen. Vill ju tatuera mig igen men hittar inte riktigt någon som jag fastnar för direkt. Men kom på att min farbror bruckar teckna, så håller på och försöker få tag på honom här och kolla om han vill måla en åt mig. Hoppas att han vill och har tid till de:)

Nu passar de?

Cv)

Inga kommentarer: