tisdag 12 maj 2009

19.36

Vart tog denna dagen vägen egentligen? Klockan är redan så pass mycket, baah. Iaf vart ute och gick en långpromenad med hunden förut i det fina vädret, dock blåste det ganska mycket just då. Hoppas att det kan bli vindstilla och as varmt imorron så man kan ligga ute och steka^^ Btw när jag kom tillbaka från promenaden såg jag att jag hade fått sms om att ett paket hade kommit till mig som jag gick ner och hämtade ut. Vart två linnen, men det ena åker tillbaka då det inte vart lika fint som det såg ut på nätet^^

Martina kom förbi för en stund sedan och drack lite kaffe och snacka lite skit. Planerade lite för midsommar^^ Hoppas bara att det blir fint väder så vi kan vara ute som vi har tänkt och supa som faan typ:P Skulle gärna kunna vara midsommar imorron för min del^^

Fick reda på en sak igår om en viss person och jag vill bara spy över den. Kan du inte fatta någon gång liksom?! Blir bara så irriterad men ska bara glömma de nu för den är inte ens värd att tänka på efter allt man har fått veta.

Nu ska jag kila iväg och kolla på Ugly betty som börjar om en stund och sedan kolla på Eurovisiongrejen. Får väl se om Sverige kommer vidare.

Cv)

Inga kommentarer: