måndag 25 maj 2009

090525

Idag är jag sjukt trött! Jobbade bara halva dagen idag så de vart ganska nice, hade utbildning efter lunch och kan inte direkt säga att den var speciellt ansträngade:P haha. Anna var en ganska flummig men bra utbildare då det inte blev så trist och i kombination med en chef för Västtrafik vart det ju liksom whoppa ungefär:P haha. Men hade en massa jobbiga och konstiga samtal under förmiddagen så är helt slut i huvudet. Vi började att flytta in i det andra rummet idag också så från och med imorron kommer vi att sitta där. Får väl se hur de kommer att kännas.

Wiie kom på att det är ju löning idag:D guud vad bra^^ Hmm behöver jag något speciellt tro?;P haha.

Har kommit på, eller iofs tyckte de länge men, att det är OTROLIGT ful när folk har shorts och sedan sockar uppdragna i sina skor eller sandaler! Varför envisas man med att ha sockar på sig på sommaren? Min pappa är likadan och har typ påpekat detta tusen gånger men det enda svaret jag får är "och?" Och det är otroligt fult!:P

Nej men usch vad trött jag är, skulle nog kunna gå och lägga mig nu och sova ända tills imorron. Skönt att jag jobbar kvällen imorron, så får man lite sovmorron.

Cv)

Inga kommentarer: