lördag 23 maj 2009

090523

Känns som att det enda jag gör nu för tiden är att säga att jag är trött. Men iofs är jag trött jämt också känns de som. Sov ganska länge idag men känner mig ändå helt slutkörd och vill egentligen inget mer än att sova. Hela kroppen känns helt baah! Ska nog ta och lägga mig och sova en stund sen när vi har käkat.

Filmkväll hemma hos Therese idag också, har inte bestämt mig än hur jag ska göra. Inge kul att sitta där och må kass liksom och inte kul heller att vara borta från jobbet. Så kommer nog bli att vara hemma denna helgen och försöka hålla borta den förkyldningen som antagligen är påväg.

Kollade för övrigt på en helt sjuk film igår. Vart precis på väg att gå och lägga mig men fastnade framför tvn. De vart någon spansk film som hette Tala med henne. Handlade om en kille som hade seriösa problem. Han vart helt kär i en tjej som han aldrig egentligen träffat så när hon hamnar i koma är det han som tar hand om henne på sjukhemmet. Han gör en massa saker som hon tyckte om att göra och sedan att han berättade de för henne osv. Sen så vill han gifta sig med henne och han våldtar henne så hon bli med barn. Då hamnade han i fängelse och då vaknar hon upp ur koman. Men han ville inte vara ifrån henne så han ville också hamna i koma, då han inte visste att hon hade vaknat upp. Men det går inte som han tänkt sig och han dör ist. som sagt helt sjuk film, fast ändå kunde jag inte sluta kolla^^ haha.

Nee nu orkar jag inte mer, bli att sova en stund nu.
Cv)

Inga kommentarer: