torsdag 14 maj 2009

090514

Hade världens läskigaste dröm i natt, kan liksom inte berätta vad den handlade om men jag vet att jag gräta så mycket i den att jag inte fick luft för att jag var så rädd och när jag sedan vaknade vet jag inte om jag vaknade för att jag skrek eller grät av rädsla. Fy fuck säger jag bara, vågade knappt somna om efter de..

Iaf idag har dagen spenderats tillsammans med brudarna:) Åkte iväg till Skövde imorses, hade världens stördaste brudar i bilen framför oss. De lät oss inte köra förbi dom överhuvudtaget, så fort vi skulle köra om gasade de på och när vi åkte efter en annan som skulle köra om fick de köra förbi men inte vi, då gasade de på. Så jävla irriterande!^^

Sedan när vi kom tillbaka till Falköping satte jag, Martina och Therese oss på Lilla Blå och typ drack Loka^^ Satt där i typ två timmar och väntade på att Annelie skulle sluta jobbet så vi kunde åka med henne hem och slapp åka buss^^
Vart en massa mys dag iaf<3

Sitter just nu och kollar på Hjälp, jag är med i en japansk tv-show och det är en helt sjukt program!:P haha. Världens fulaste kläder har de på sig också, haha skrattar ju bara av att se dom^^

Cv)

Inga kommentarer: