fredag 1 maj 2009

1 Maj

Sådär nu har vi äntligen fått igång det trådlösa internetet.

Vart valborg igår men vart aldrig ute och festade sen. Vart inte riktigt på humör för de och sedan hade jag nog aldrig pallat de. Vart alldeles för trött igår + att jag nog håller på att bli förkyld, eller om detta bara är pollen som ställer till de.

Fick för övrigt hem Twilight i onsdags och vart ju tvungen att kolla på den med en gång, min mamma vart med och blev helt frälst! Hon vart lätt på att se tvåan på bio, så det kommer att vara en massa ungdomar och sen min mamma där:P haha. Hon lyssnar för övrigt på Volbeat också, min mamma är cool ibland:)

Mormor skulle ha fyllt 71 år i tisdags, grattis mormor<3<3

Är riktigt trött idag, skulle egentligen ha städat men orkar inte de.. kan ta de ibörjan på nästa vecka eller nått. Jobbar bara onsdag om ingen blir sjuk. Så vart de ju denna veckan, skulle bara jobba två dagar men fick jobba hela veckan. Inte mig nått emot egentligen, hade vart ganska skönt att vara "ledig" lite men jag har de bästa arbetskamraterna så de gör inget:)

"Hej hur går det för er? själv sitter jag i solen och dricker kaffe:)"
"Jodå vi stter ute och jobbar idag, de bjöd på glass och Karl-Einar Häckner är här och underhåller. Sedan kommer Dregen och svarar kund, så vi klarar oss:)"

Hmm ingen som fattar detta men de gör inget^^
Cv)

Inga kommentarer: