onsdag 13 maj 2009

090513

Blev en sväng in till Therese och hade onsdagsmys med tjejerna<3 Vi gick och hyrde en film på filmstallet, 7 days to live. Den vart precis kass! Eller den vart mycket knepig så jo den var ganska dålig, ingen jag rekommenderar direkt. Sedan skulle jag och Martina ta bussen hem och de hade ändrat på tiderna och hela köret så blev hel knepigt tycker jag, men vi fick oss iaf en tur runt Falköping:P haha. Jag hittade en sån där liten kub med olika färger ni vet i sätet och vi försökte oss på att klara den. Jag klarade av två färger men vette faan hur jag ska klara alla de andra:P haha. Man måste ju vara übersmart för att klara dom eller så är det bara jag som är korkad:P

Blir till att dra till Skövde imorron med tjejerna också:) mys<3 Får väl se om jag hittar något, annars är jag iaf med som stöd;P Nu ska jag lägga mig och kolla på Vänner och dricka upp min cola som jag såg att jag hade kvar här:P

Cv)

Inga kommentarer: