torsdag 21 maj 2009

090521

Jaha då vart man ledig idag, ganska nice fast känns ganska onödigt att jobba imorron när alla andra är lediga. Men får hoppas att det blir lika lugnt som det var igår. Ringde nästan ingenting och jag (ingen annan heller för den del) orkade inte börja med något så vi satt typ bara där och tjöta och läste massa grejer på nätet. Fast iofs är jag och mamma själva imorron + att vi har Skåne, så vi kommer nog att få veta att vi lever:P Ska på utbildning på måndag också, för att lära mig hur man bokar resor i ett av systemen, känns lite sådär halvkul att gå den utbildningen nu när jag redan kan typ hela systemet.. men men något kommer man väl att lära sig^^

Efter jobbet igår vart de bara hem och vända ungefär, drog iväg till Floby på bingo^^ Vann ingenting men roligt hade vi alla fall:D Fick kramp i foten 1000000 gånger också kändes de som så jag kunde inte riktigt koncentrera mig, gör så jäävla ont! Erika och Linda är väldigt roliga att ha med sig kan jag säga:P Och på hemvägen vart min syster helt störd, iofs inget ovanligt^^, men jag skrattade så mycket att jag fick ont i magen.

Hade en helt sjuk dröm i natt. Jag drömde att jag blev jagad av muterande zombies! Vart jätte läskigt och jag och massa andra sprang runt i en jätte står lokal och försökte att komma på ett sätt att komma därifrån och förhindra att de kom igenom dörrarna. Och jag blev överfallen av en sådan och stack en penna igenom huvudet på dem för att de skulle dö. Sedan kom typ "bossen" och vi gömde oss i en slags grotta men vart tvungen att offra några för att han skulle ge sig ivgä osv.. Hmm kan jag ha kollat på för mycket filmer om zombies?:P haha.

Cv)

Inga kommentarer: