måndag 4 maj 2009

090504

Usch ingen bra dag detta..
Hade en hel mysko dröm i natt vilket gjorde att jag inte sov särskilt bra och sen alla dessa jävla gräsklippare och alla som ska hålla på och greja ute. Finns fakiskt folk som vill sova. Sedan kliar min bränna som faan, vet typ inte vart jag ska ta vägen snart. Ögonen rinner så att det känns som att jag sitter och gråter hela tiden + att halsen känns svullen som faan:S like I said, not my day.

Har vart ledig idag men har inte gjort allt för mycket, mest legat i soffan och mått kasst. Ledig imorron med och hoppas då att man mår lite bättre iaf, ska kanske ta en fika med Zarah så de blir mys:) Sedan blir det jobb på onsdag iaf. Sen är jag ledig i typ en och en halv vecka, hoppas nästan att någon bli sjuk så att jag får jobba, så jävla tråkigt att vara hemma när inte någon annan är det.

Ne nu ska jag krypa ner under täcket och kolla lite på vänner och hoppas att jag mår bättre senare.

Cv)

Inga kommentarer: