söndag 17 maj 2009

090517

Fy fuck vad jag känner mig sleten! Har precis tagit en dusch men känner mig ändå helt jätte sleten. Men gårkvällen vart hur kul som helst!

Började med att samlas upp vid jobbet och drog sedan vidare till samuelson där vi förfestade tills det var dags att dra till bowlingen. Vi fick typ bowla och käka hur mycket vi ville. När det var dags för mat fick vi samtidigt underhålling. Först kom han utklädd som kungen och de vart hur likt som helst, sedan vart han grannen i Beck som skulle bjuda på en stänkare och sist kom han som Göran Persson. Asså vi skrattade så att vi höll på att dö allihop, vart så himla bra! Efter de gjorde han lite små imitationer och drog sedan upp de två större cheferna som fick stå där och sjunga:P Sedan vart de prisutdelning från bowlingen, de som vart bäst och sämst. Och helt otroligt så vart inte jag sämst:P haha. Sedan fick man fortsätta och bowla och allt de där om man ville. Mamma typ köpte dricka till mig i baren hela tiden då hon inte vart med och bowlade, så kändes som att jag vart full konstant hela dagen igår^^

Efter att bowlingen stängde droog jag med Anna-sofia och dom ner till Plantis där jag träffade på Martina och allihop. Så där dansade vi loss och hade de massa skoj innan det stängde. Drog sedan hem och somnade som en stock. Har otroligt ont i mitt knä idag men jag har ingen aning om vad jag har gjort och sedan är mina tår mos känns de som. Gå aldrig ut med skor som flashar tårna om du ska ut på krogen och dansa. Att få en klack rakt på tån utan något som skyddar är mindre skönt.

Sitter just nu och glor på tv, inte direkt för att det är nått bra men. Hoppas att mamma och pappa kan komma hem snart, är ganska sugen på pizza men alldeles för långt till pizzerian:P
Cv)


Inga kommentarer: