torsdag 5 februari 2009

Torsdag

Nu är det snart helg igen, vad ska man hitta på då?

Är sjukt trött idag! Vet inte vad det är med mej men hela veckan har jag sovit jätte dåligt och typ vaknat mitt i natten och är jätte pigg. I natt vart faan katastrof, vaknade ungefär vid tre och vart hur pigg som helst och kunde verkligen inte sova. Somnade kanske någon gång vid sju och sov två i två timmar typ... Uusch, är verkligen hur trött som helst men ska inte gå och lägga nu för måste vara trött sen ikväll då jag måste upp tidigt imorron.

Annars har jag precis städat huset, faan inte det lättatste:P Blir ju helt slut när man dammsuger och släpa den upp och ner för trappan:P haha. Men nu är det iaf gjort så nu är det rent och fint här:) Ska snart också ta och gå ut och gå med Gizmo i snön, uusch jag gillar verkligen inte snö. Nu behöver de liksom inte komma mer snö. Nu vill jag ha sooool!:)

För övrigt tror jag inte att det händer så mycket idag, ska försöka att få tag i det nya avsnittet av Heroes så att jag har nått att fördriva tiden med:P haha. Nee promenad vart de ja.

Cv)

Inga kommentarer: