måndag 16 februari 2009

090216

Då vart det måndag igen och ännu en vecka med utbildning. Börjar komma in i de nu känner jag och börjar att lära mej systemen lite bättre iaf. Även fast det är massa som man ska lära sej och ganska svårt så fattar jag ganska bra nu iaf:P Idag har jag fått göra lite mer än att bara sitta på medlyssning och hjälpa till att lägga in ärendena i systemet. Har fått sitta själv och lägga in ärenden, utrett och haft mej. På så sätt lär man sig ju systemen lite bättre och allt de där och det gör ju att dagarna går lite fortare också:) Så på torsdag är det tänkt att jag ska börja svara på samtal:O Men som tur är så kommer det att sitta en bredvid på medlyssning som kan ta över samtalet om det blir alldeles för svårt eller om det är en riktigt elak/arg kund. Så det känns ju bra iaf och sedan om de går bra så kommer jag att sitta och ta emot samtal hela fredagen:) wiiie, lite nervöst men också skoj:)

Har även fått en liten extramamma på avdelningen som ska fixa och dona heeela tiden:P Fixar en massa åt mej hela tiden med lösenord, passerkort, dator, telefon och allt sånt som jag kommer att behöva sen:P
- Om du vill gå ut och röka så säger du bara till mej så får du låna mitt passerkort vet du:)
- När du ska till tandläkaren på onsdag kan du låna min cykel, jag cyklar ju på onsdagar så de är inga problem.
Hon är för snäll den tanten:)

Blev förresten medbjuden att åka med några stycken från jobbet till Ullared i mars och vara där nästan hela helgen:) De har hyrt en stuga där så ska åka ner på fredagen efter jobbet och äta och dricka en massa gott:) Och sen på lördagen så skulle vi in på ullared och shoppa, kan nog bli skoj:)

Är riktigt trött nu men det är ju inget ovanligt efter en dag på jobbet:P Så ikväll blir det till att lägga sig tidigt:P

Cv)

Inga kommentarer: