tisdag 24 februari 2009

090224

Vilken dag! Vart väldigt trött när jag vaknade imorses, har typ sovit väldigt oroligt eller nått i natt så de blev inte så mycket sömn. Men efter lite kaffe så blev man lite pigg iaf^^ Det bjöds även på semlor idag till frukostrasten, vart mumma^^ Fick massa gjort under förmiddagen idag, fick en massa grejer att göra och samtidigt lära mej systemen utav Marika och Annelie. Även fast jag och Marika satt och flummade så fick vi ändå en massa gjort:P Men eftermiddagen gick otrooligt segt, ingen hade någon lust till att göra nått typ, så blev att vi satt och pratade och flummade då inte telefonerna ringde. Visste ni att idag är det bara tio månader kvar till julafton? :P haha.

Pratade också hon som klipper mej, så ska antagligen klippa mej på måndag efter jobbet:) yey. Fast frågan är ju hur jag ska klippa mej? Har inte riktigt bestämt mej än, men det går ju att fundera på tills dess. Måste också ta och färga mitt hår i helgen, ser för jävligt ut^^ Och sedan på torsdag så ska vi äntligen åka iväg och köpa min byrå så att jag kan få lite ordning på mitt rum:P

Åkte ner en sväng till stan efter jobbet också, skulle köpa en väska som jag har gått och spanat på jätte länge. Men tro faan att den är slut då! Baaah, ville ju verkligen ha den, buuu. Får väl ta och kolla om jag hittar någon i Ullared istället:P

Nee nu ska jag snart ta och kolla på Linda Rosings program hade jag tänkt:P Och sedan blir det nog sängen.

Cv)

Inga kommentarer: