tisdag 10 februari 2009

Tisdag

Andra dagen på utbildningen idag och även fast det är huuuur mycket som helst att lära sig så trivs jag hur bra som helst! Alla är jätte trevliga som jobbar där och har riktigt kul tillsammans med dom som är på min avdelning. Så jag hoppas att det kommer bli mycket jobb där framöver:) Träffade på Amanda igår också och det vart skoj med tanke på att det vart evigheter sen vi träffades sist.

Har inte riktigt kommit in i dygnsrytmen än så är helt slut just nu och hade tänkt att jag ska försöka att lägga mej i tid idag. Blev ganska sent igår innan jag väl la mej då jag låg och läste Ljudet av ditt hjärta. Vart ju så jävla spännande att jag inte kunde sluta att läsa och helt plötsligt vart klockan tolv^^ Så ikväll får jag ta och skärpa mej så jag lägger mej i tid och inte sitter och dricker 10000000 koppar kaffe imorron bara för att hålla mej vaken:P

Cv)

Inga kommentarer: