onsdag 18 februari 2009

090218

Åh mamma vad trött jag är! Vet inte hur många gånger jag har suttit och gäspat idag, så det är ju skönt att det är helg snart så att man får sova ut.

Idag så fick jag lite olika områden utav Annelie som jag skulle ha hand om och det är ju roligt för de betyder ju att hon tycker att jag har gjort det bra innan:) Känns skönt också att ha något lite "eget" vid sidan om också och inte bara sitta med och lyssna på samtal. För det blir otroooooligt långtråkigt i längden. Men imorron så ska jag börja att svara på samtal, ahhh:O Men det kommer nog gå bra, sitter ju aldrig ensam nu i början och det känns bra:)

Hade besök idag också av en jätte söt bebis! En som är mammaledig vart och hälsade på idag med hennes tre månader, tror jag, gamla bebis. Och det vart typ den sötaste ungen jag sett! Verkligen helt oemotståndig att slita ögonen från:P Så blev ju en liten paus där på eftermiddagen eftersom ingen kunde sluta att gulla med henne:P hehe. Och A-S har fått en massa olika smeknamn och kommentarer idag ang de som hände igår, alla tycker visst att det vart ganska kul nu när man tänker på de i efterhand:P Våran chef kallade henne t.ex för facklan idag och jag vet inte hur många gånger den största chefen har kommit förbi och tittat på A-S och skrattat och sedan sagt att det luktar rök:P

Annars har det vart en ganska lugn dag idag, har suttit vid mitt egna skrivbord och jobbat idag:P Kändes bra att känna att man har något eget och inte flyttar runt bland en massa andra platser. Ska dock få ett nytt skrivbord om typ två veckor, de jag har nu är inte direkt något bra arbetsbord men det funkar ju så länge. Och sen har jag inte fått någon telefon än men det är ju inte nödvändigt heller eftersom jag inte ska sitta själv och svara i början.

Nee uusch, nu är jag så trött att jag skulle kunna somna på en gång. Men först får det bli lite käka och sedan lite tv-tittande tror jag:P

Cv)

Min tillfällliga arbetsplats^^

Inga kommentarer: