fredag 20 februari 2009

Fredag

Buu, är sjuk idag :/ Så det vart ju bara till att ringa till jobbet och säga att man vart hemma idag och sedan somna om. Gick upp för ungefär två timmar sen men är redan trött igen så ska snart gå och lägga mej hade jag tänkt.

Gårdagen iaf, skrev på mina anställnings och sekretesspapper igår. Pratade också lite med Ullis hur mycket hon tror jag kommer få jobba, ska tillbaka och jobba hela nästa vecka också och förhoppningsvis blir det hela mars, hoppas hoppas!:D och sen blir det iaf en hel del i maj också eftersom jag måste bli typ insatt igen eller nått inför sommaren. Så jag tror att det här kommer att bli kanoners:) Började också att svara igår:O gud va nervös jag vart inför det första samtalet, men som tur var de ingen jättearg så det gick ganska bra, men hon vart så himla stressad att jag glömde vissa grejer(A) Men det är ju bara till att öva så går de bättre nästa gång:P

Drog in till Elin en stund igår:) mysmys. Kollade på film och käkade godis:P Vi hyrde Fools Gold, den vart faktiskt ganska bra. Men trodde att det skulle vara lite mer skattjakts grejer än vad det vart. Men den vart bra ändå:) Matthew McConaughey är ju ganska snygg för övrigt;P

Hmm planer inför helgen? Ska bli frisk hade jag tänkt och sedan sooooova. Har fortfarande inte vant mej vid att gå upp tidigt och sedan jobba i 9 timmar, så är alltid helt slut när jag kommer hem:P Får hoppas att det blir lite bättre nästa vecka iaf, så att jag kan göra nått annat när jag kommer hem än typ sova:P

Nee nu orkar jag inte vara vaken mer, så nu får det bli lite vänner och sängen.
Cv)

Inga kommentarer: