måndag 23 februari 2009

090223

Ännu en ny vecka och ännu en dag på jobbet. Känner att jag börjar att lära mig systemen ganska bra nu men måste börja att svara mer på samtal så att jag får öva mig på de också. Får ta och försöka att svara en massa imorron. Chefen kom in idag på eftermiddagen också och frågade ifall det vart någon som ville vara med på tv imorron, Västnytt skulle visst komma dit imorron. Uusch, jag vill inte vara med på tv:P Men de är ju inte säkert att de filmar oss men eftersom de skulle prata med våran chef så är det mycket möjligt^^ jaja, får väl se de imorron:P

Har inte gjort så mycket förutom att jobba idag, stod en stund på Orbitrecken och svettades, duschat och sedan käkat lite också. Är hur trött som helst just nu! Får nog bli att lägga mig och kolla på en film om en stund och sedan försöka att somna i tid. Läste lite på nätet igår om när den fjärde boken i Twilight serien skulle komma ut och det verkade så jävla spännande att jag vill ha den boken nu på en gång!:P Men får ta och vänta till slutet av mars- början av april innan den kommit ut. Buu:P

Fick mina pengar från försäkringskassan idag också, yey:D kan säga att det var väääldigt behövligt. Så nu kan jag känna mig som en människa igen och hitta på saker och inte fråga mamma efter pengar:P haha.

Cv)

Inga kommentarer: