lördag 7 februari 2009

Lördag

Fredagskvällen vart mycket trevlig:) Blev tacos, Let´s dance, vin och sen lite kortspel. Mys mys:) Skrattade så ett tag att jag typ grät, så här efteråt kanske det inte vart så kul men iaf:P Har ganska konstig humor ibland och då är det bra när man har någon som är på samma nivå liksom^^ Jag och Zarah kan skratta åt dom mest sjuka grejerna så det blev ganska flummigt mot slutet kände jag:P Efter att ha sett Let´s dance och fått i oss massa vin så blev det att vi härmade Tony Irving^^
- Det där är inte rumba
- Mycket bra. MEN du måste jobba på ditt fotarbete

Som sagt efter några glas vin blev vi ganska oseriösa och mycket flummiga, men roligt hade vi iaf:D haha. Men känner idag att jag kanske inte skulle druckit riktigt så mycket vin(A) haha:P Men skit samma!;)

Idag då, hmm funderar på att gå och lägga mej och sova en stund till är huuuur trött som helst och sedan ikväll så ska jag och Martina gå till Jimmi eller om dom kommer hit. Inte riktigt bestämt än, ska vara spelkväll här hemma med en massa folk så det är mycket möjligt att vi är med på den:) Men som sagt får se vart vi hamnar. Men nu ska jag nog iaf kila ner och sova en stund till^^

Cv)

Inga kommentarer: