söndag 8 februari 2009

Söndag

Kom hem för en liten stund sedan, har vart i stan hos Therese och spenderat denna kväll tillsammans med dom bästa<3 Mys mys! Åkte hem tidigare för att jag ska upp imorron och ska snart gå och lägga mej hade jag tänkt så att jag är pigg imorron när min utbildning börjar. Ahhh!:O:P

Helgen annars har vart väldans mys! Pimplade vin i fredags med Zarah och sen igår vart det spelkväll här hemma som stod på schemat. Mycket trevligt! Jag, Martina och Persson vart överlägset bäst på ordlekarna som min bror hade fixat. Sedan blev det lite given också, kan ju säga att jag gick back lite men har inte vågat kolla ur mycket:P haha. Jonas gjorde också en loppa som vart ganska kul, han skulle ha den på nästa krogbesök sa som raggningsknep:P haha.
- Känna tutte
- Ta Robert
- Incest
- Åla Naken

Finns säkert någon som ställer upp på de ska du se;P haha.

Nee nu ska jag äta upp min skål med müsli och vaniljyoghurt och sedan gå och lägga mej.

God natt
Cv)

Inga kommentarer: