måndag 2 februari 2009

Februari

Nu är det en ny månad. Vart tog januari vägen liksom? Dagarna går så jävla fort så jag hinner inte med! Idag så är det iaf sjukt fint väder ute, vart ute och gick en lång promenad med Gizmo förut och det vart hur skönt som helst:) Längtar verkligen till sommaren nu så man slipper att ta på sej en massa kläder så fort man ska gå ut och bara kunna sitta ute i solen, mmh mumma:)

Idag har det inte hänt så mycket än förutom en lång promenad. Ringade också till Arbetsförmedlingen och fixa med lite grejer. Kommer fortfarande att få pengar från försäkringskassan dom dagarna som jag inte jobbar på Samres och det känns ju bra:) Ska också dit på ett möte på fredag med UGA, så då gäller det att komma upp i tid. Måste ändå börja att vänja mej vid det då min utbildning börjar nästa vecka och då är det 8-5 som gäller varje dag. Usch, jag kommer ju att vara helt slut nästa vecka:P haha. Men jag tjänar iaf pengar:)

Mår iaf bättre nu, fast är sjukt trött. Pappa började att lasta in ved vid 9 imorses och då kunde man inte direkt sova när det dunkar i väggen så de vart ju bara till att gå upp^^ Så tror att jag ska ta och lägga mej framför tvn en stund nu:P

Cv)

Inga kommentarer: