fredag 6 februari 2009

Fredag

Sådär nu är jag hemkommen efter att ha vart i stan hela morronen/förmiddagen. Det vart ganska segt att komma upp imorses men upp kom jag iaf och i tid till mötet också!:P De vart någon tant där från nytt företagande eller vad det hette som pratade en massa om olika jobbmöjligheter osv. Blev ganska långtråkigt efter ett tag och hon försökte göra sej rolig fast det inte vart någon som skrattade förutom hon själv. Mindre kul, men efter en och en halv timme vart det äntligen slut. Så drog ner på stan och köpte lite grejer och tog en fika på stan med Zarah:) Vi vart lite sugna på vin båda två så ikväll får det bli vin, tacos och Let´s Dance:) Ganska mys:)

Träffade också på min gamla lärare på stan. Kändes jätte konstigt men också roligt att träffa henne:) Har liksom inte sett henne sen jag tog studenten, måste säga att jag faktiskt saknar skolan lite grann.. ^^

Pratade precis med mamma också, hon berättade att nästa fredag skulle vi ha möte på jobbet och sedan skulle chefen bjuda oss på mat och så skulle vi ut och käka och dricka lite. De kan bli ganska skoj:) Får man en chans att lära känna de andra lite mer också.

Nee nu är jag sjukt trött så tror att jag ska ta och vila lite innan Zarah kommer hit sen:)

Cv)

Inga kommentarer: