torsdag 26 februari 2009

090227

Vaknade upp idag med hosta och feber.. Inte kul, så vart bara till att ringa till chefen imorses och sjukanmäla sig och sedan ta en alvedon och lägga sig igen. Chefen tyckte att jag skulle vara hemma imorron också.. Usch, jag vill inte vara hemma. Dels för att det är tråkigt och dels för att jag förlorar pengar.. Så förhoppningsvis får jag jobba nästa vecka också.

Har inte gjort allt för mycket idag, legat framför tvn och sovit ungefär. Finns inte så mycket att göra direkt när man har feber, bli faan slut av minsta lilla. Vart ute med hunden för en stund sedan och trodde att jag skulle dö när jag kom hem eller nått.. Nee uusch och buu för feber!

Mamma vart snäll och hade köpte Ben & Jerry´s igår så nu ska jag ta min glass och lägga mej i sängen och kolla film/sova.

Cv)

Inga kommentarer: