torsdag 12 februari 2009

Snart helg

Gud va skönt att det är fredag imorron! Fast denna veckan har gått väldigt fort och har redan gått halva min utbildning. Men är fortfarande mycket som jag känner mej osäker på men ska väl antagligen börja att svara på samtal i mitten av nästa vecka^^ Är huuur trött som helst när jag kommer hem från utbildningen, det känns ju att jag inte är van vid att gå upp så tidigt på dagarna och allt de där:P Men även fast det kan bli tröttsamt och lite långtråkigt ibland så är de hur kul som helst!:) Fast idag vart jag och mamma väldigt trötta nu på eftermiddagen så Gunnel som jobbar med oss på eftermiddagarna körde ut oss för att byta lite luft:P haha.

Känner att det blir att lägga sig tidigt ikväll då det kommer bli en lång dag imorron. Ska nämligen på möte halv fem och sedan efter de ska chefen bjuda ut oss på middag, så kommer nog vara borta hela dagen. Men bli ju trevligt att umgås och lära känna de andra lite mer än bara på jobbet också:) Annars för helgen har jag väl inte planerat så mycket, kanske ska ut nyktert på lördag och sen ska jag soooooooooova:P haha.

Fick mejl från min handläggare också att det vart möte på lärcenter ang jobb på netto på måndag också. Har inte bestämt mej om jag ska gå än, då de krockar med min utbildning. Skulle säkert inte vara några problem med att gå iväg en stund men ändå det känns lite sådär.. hmm jaa. Men behöver ju inte bestämma mej nu med en gång så kan ju tänka på de lite.

Nu blir det soffan^^
Cv)

Inga kommentarer: