tisdag 31 mars 2009

090331

Imorron är det april och vårmånad, hoppas verkligen att våren kan komma nu. Är trött på snö, regn, blåst och all sån skit.

Helgen iaf vart jätte mysig. Drog ner till Ullared direkt efter jobbet, checkade in i stugorna som vart jätte mysiga, käkade god mat och drack god dricka och bara umgicks. Men eftersom alla vart ganska trötta och skulle upp tidigt dagen efter blev det en ganska tidig sänggång, vilket vart lite synd men vi har redan planerat för en till tripp fast då med lite mer tid att umgås:) Sedan blev det shopping för hela slanten! Kändes som att jag köpte massor fast ändå blev det inte så dyrt, fick med mej tre väskor hem (?!), kunde inte bara motstå, de liksom ropade på mej(A):P

Idags så fyllde Therese år, Grattis! :D<3, så vart inne hos henne en sväng och käkade lite tårta och sånt mys. Men vart skapligt trött den dagen så blev inte så mycket mer gjort..

Vaknade natten mellan söndag och måndag av att jag hostade sönder mina lungor ungefär. Vart bara till att ringa till jobbet och sjukänmala sig och sedan lägga sig och sova igen. Kan säga att jag sov ungefär hela måndagen, kanske vart uppe 6 timmar allt som allt.. Är hemma idag med, febern vill liksom inte försvinna, har legat och kollat på film/sovit hela dagen. Har inte ork till att göra nått annat. Ska stanna hemma imorron med då min feber fortfarande är kvar, baaaah! Känner mig så jävla förbannad eller nått att jag skulle bli sjuk just denna veckan då jag behöver vara på jobbet då en är ledig denna veckan + att det nya avtalet börjar imorron. Baaaah! Finns det något tråkigare än att vara sjuk?

Ska snart hoppa in i duschen och iaf känna mig lite fräschare och sedan lägga mig i soffan och kolla på Rosing:P

Cv)

Inga kommentarer: