söndag 15 mars 2009

090315

Jaha då vart de söndag igen. Har precis städat klart och ska snart äta och sedan gå och duscha hade jag tänkt. Är helt okej väder ute idag också så de blir nog en promenad sen också:)

Kollade på melodifestivalen igår och jag undrar hur hon kunde vinna? Den låten är inte direkt bra, jag har lyssnat på den nu på radion och tycker att operan förstör hela låten, om det inte hade vart opera på refrängen så hade den kanske vart bra. Tycker nästan att det hade vart bättre att skicka Caroline Af Ugglas till Moskva än denna låten.. hmm får väl se hur de går.

Hade för övrigt en väldigt.. jobbig kanske man kan kalla de, dröm inatt. Blir bara alldeles tårögd bara jag tänker på de och blir helt nedstämd så nu ska jag glömma den och inte tänka mer på de. Bort bort bort!

Nu blir det mat.
Cv)

Inga kommentarer: