lördag 21 mars 2009

Vååår

Idag är det verkligen vår ute. Har precis vart ute och gått med Fridolf och det var hur härligt som helst!:) Massa skönt i solen!

Igår hände inte allt för mycket, mest jobb. Men jag fick mitt nya skrivbord igår så nu sitter jag lite skönare när jag jobbar^^ Och jag fick dessutom mitt lönebesked igår, yey:D Trots att jag inte jobbade hela februari och sen att jag vart sjuk i några dagar så vart jag riktigt nöjd! Kan ju säga att jag kommer bli ännu nöjdare när jag får min lön för mars:P haha.

Ikväll blir det fest i Kleva:P Min kusin fyller år och min faster+pojkvän ska utflyttningsfest, kan ju bara tillägga att baren är välfylld:P haha. Men det kommer nog bli roligt:) Har dock inte riktigt betsämt mig än om jag ska bada tunna, vill inte bli sjuk igen, men får se de när jag kommer dit. Kan ju iaf ta med mig bikinin.

Imorron blir det en sväng till Cicci också och träffa brudarna:) myyys<3

Nu ska jag käka, duscha och sen vila lite^^
Cv)

Inga kommentarer: