torsdag 19 mars 2009

090319

Vad skönt att det är fredag imorron! Är helt slut just nu! Men har vart en väldigt bra vecka ändå, har vart ganska lugnt så man har hunnit med att göra en massa saker. Fick mitt nya skrivbord idag också + att jag har fått mina egna inlogg på nästan allt:P Det är bara två system som fattas nu. Känns bra att man har sitt eget nu för då är det liksom mer "på riktigt". Ullis kom och pratade med mig om sommaren också. Jag och Lisa skulle få sitta själva i tre veckor och under de veckorna jobba två kvällar, och när vi jobbade kväll så skulle hon skjuta lite på passet så att vi skulle kunna njuta av solen:P Hon måste vara den snällaste chefen som finns! Hon tänkte också att vi skulle åka ner till Helsingbor en vecka för att lära oss Skåne och de kan ju bli lite kul=) Inte nått bestämt än dock, men detta känns riktigt bra med allt. Skulle lätt kunna jobba där jämt=)

Drog och handlade efter jobbet, käkat och har precis tagit mig en dusch nu. Så nu kommer det att bli lugna gatan för mej.

Cv)

Inga kommentarer: